Merhaba bendede var çentiklenme ,detaylı ultrasonda farkedilmişti, 31.haftaya kadar asprin kullandım , o kadar çok yazı ve olumsuz şeyler okudumki , erken doğum yapcam çocuğumda gelişim geriliği olcak diye kendimi kurup durdum,o kadar çok ağlayıp uykusuz kaldım ki ilk gebeliğim olduğu için , şuan 39.haftamdayim çok şükür erken doğum vs olmadı bebeğimde bı gelişim geriliğide olmadı , bu sadece bı ihtimal olabilirde olmayabilir de sadece doktor buna dikkat edip sizi ona göre takip edicek , bide tansiyonumu takip etmemi istedi benim doktorum , yani erken gelcek diye korkarken bebek gelmek bilmedi😊 kendinizi üzmeyin lütfen , rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin