Alinamoms kesinlikle her bebek kilolu doğucak diye bişey yok ki inanın sağlıklı olsun zayıf olsun bebeği kilolu olan anneleri görüyorum hatta biri en yakın arkadaşım kız bebeğini diyete sokmak zorunda kaldı şuan bebek ağlıyor aç ama kilosu çok veremiyor. Ve atik değil. Zayıf olsun atik olsun sağlıklı olsun duvarlara tırmanabilsin. Gerisi mühim değil kesinlikle. Bende kardeşlerime göre zayıf ve kısa doğmuşum şuan hem onlardan uzunum hemde daha sağlıklı 😊 yani herşey kafada bitiyor kafa rahatsa herşey yoluna giriyor. Felaket tellallığı yapıp başkasını üzmenin anlamı yok ben direk yaşadım araştırdım be direk doktorların bana dediklerini söylüyorum. Bende çok ağladım hatta ben 12. Haftamda öğrendim. Şiödi kendime kızıyorum ne günlerce ağladım diye. Allah başka sağlık sıkıntısı vermesin. Bu çentiği olmayan kadın yok denecek kadar az nerdeyse. Belki annem bana hamileyken vardı çentiği ben o yüzden minik ve kısa doğdum ama hatta bide 37. Haftada doğdum kimse bana gelişimi geri muamelesi yapmamış şimdi herkes herşeyi çok abartıyor 🤦🏻♀️