ecemeric ben ne dışarıdan gelenleri dinledim ne de herhangi bir şey izleyip okudum. Sonuçta herkesin yapısı ve doğum anı farklı olacağından hiç umursamamanızı tavsiye ederim. Ben öyle yaptım. Güzelim uykularınızı kaçırmanın alemi yok:) zira ne kadar düşünmez ve motive girerseniz o kadar kolay olur. Benim doktorum bile şaşırmıştı ne rahatsın diye:) Bu sebeple 4 saatte doğum yaptım, epiduralsiz şekilde suni sancıyla. Sonra doktorun kendisi söyledi bu rahatlığın doğumun kolay olmasını sağladı diye.Toplasanız bir saat çektim aşırı sancıyı. O yüzden dua edip kendinizi güçlü hissedin. Siz bir annesinin sizin başaramayacağınız bir şey yok😉