Yaseminnisa ilk çocuğumda suni sancı aldığım halde sancım acilmam olmamıştı bebek kanala dahi girmedi kordon kısalığı sebebiyle sezeryan oldu
İkinci de kararlıydım eşimin desteği ile kimseye söylemedim çünkü olumsuz yorum duymak istemiyordum işin ehli bı doktor buldum çok şükür herturlu ihtimali riski konuştuk doktorumdan okadar memnun ve emindim.ki sonuç sezeryanda olsa denemek istiyordum çok şükür oldu