Gul1990 SehnazSarp 657 ye tabii 4b li veya 3+1li personelseniz maasinz 32.haftadan sonea yarim yatar,dogumdan sonra toplu alirsinz,tam yatanlar kadrolu olanlar.isin komik tarafi kestikleri maasi dogum yardimi adi altinda yatirirlar bakakalirsinz😁
Birhamileningunlugu Gul1990 yeni atanan memur çalıştıktan 1 - 2 ay sonra izne ayrılırsa nasıl olur bilginiz var mı
Birhamileningunlugu SehnazSarp Pandemiden dolayı 24. Haftadan sonra hamileler idari izinli sayılıyor diye biliyordum. Siz bu izinden yararlanmadınız mi
Gul1990 Birhamileningunlugu izne ayrilmak icin aday memurlugunuzu doldurmaniz gerekir,yani 1 seneden once yillik izin kullanamazsinz malesef.sordugunuz dogum izniyse 32yi doldurduysaniz calisamaz raporu alip ayrilabilirsinz
Birhamileningunlugu Gul1990 evet doğum izni için sormuştum Peki maas yatar mi aday memurken doğum izni kullanildiginda