SehnazSarp Kızlar 32. Haftadayim çalışamaz raporu Alicam yarın sabah doğum izni süresince maaş alamıyor muyum ? Lütfen cevaplarınızı bekliyorum
Burcuckmk SehnazSarp ben devlet hastanesinde sekreterim maaşda hic bir arkadaşım sorun yaşamadı maaşını aldı
Glbnpk SehnazSarp ücretli izinde maaş alırsınız. Ücretsiz izinde alınmaz. Bazı arkadaşlar ücretli izinde yarım maaş aldığını kalanını izinden sonra aldıklarını söylemişti ama bu yanlış bir uygulama. Ücretli izinde maaş tam yatar. Hakkın olan izni kullanıyorsun.
ErsiNuray SehnazSarp yasal dogum iznin bitene kadar tam.maas alirsin canm.egerki ucretsiz izne ayrlirsan maasin kesilir. 657 tabiysen bu boyle sgk li isen durur maasn sadece ama.memurum diyorsun 657 tabisin maasnds kesilme olmaz. Yasal iznin biteme kadar
MomMomMom377 Hftadan sonra doğuma kadar ve doğumdan sonra 8 hafta kadar analık iznidir maaaş tam yatar
Glbnpk SehnazSarp tabii ki evet. Bazen gece 2-3 de yatıyordu bizim de. Şimdi baktım yatmış ama geç yattığı da oluyordu.
SehnazSarp ErsiNuray Evet canım 657 ye tabiyim resmi veteriner hekim olarak görev yapıyorum o zaman bu 16 haftalık süre içerisinde maaşım tam yatması lazım
ErsiNuray SehnazSarp evet canm tam yatar bn milli egitmdeym ilk kizmda ayrldim izne bitene kadar tam.yatti rapor yillik izin derken 5 aylikken ise baslamak zornda kaldm baslayana kadar tam.aldm.maasimi
Esra-33 SehnazSarp canım kadrolu memursan maaşın 2 ay doğum öncesi 2 ay doğum sonrası her ay yatar ama sÖzleşmeli personelsen yatmaz doğum sonrası toplu yatar sözleşmeli ve kadrolu personelin özlük hakları farklı oluyor doğum izninde
Gul1990 SehnazSarp 657 ye tabii 4b li veya 3+1li personelseniz maasinz 32.haftadan sonea yarim yatar,dogumdan sonra toplu alirsinz,tam yatanlar kadrolu olanlar.isin komik tarafi kestikleri maasi dogum yardimi adi altinda yatirirlar bakakalirsinz😁