Busra_akturrk0 ben girdim son derece memnun kaldım . Mutlaka girilmeli . Perinatolog yapmalı hatta . Mesela benim kordonumda 3 yerine 2 damar oldugu anlasıldı ve asla kilo alamamamı diyetle beslenmemi kilo alırsam damarlardan birinin daha baskılanabileceği ve bebeğimde gelişim geriliği olabileceği söylendi 🙏🏻 Ayrıca kuzenimde de bebeğinde kalbinde kapanmayan bir delik tesbit edildi doğumdan sonra bir doktor hazırda bekliyordu dogar dogmaz müdehale edildi . İnsallah çok güzel haberler alırsın ama tüm kötü olasılıkları elemek herseyden değerli bence .