Busra_akturrk0 detaylı ultrasona bence herkesin girmesi gerek, ikili,üçlü,dörtlü testlerim temiz gereksiz dememek lazım. O yapılan testler down sendromu için. Detaylı ultrason bebeği renkli görmekten ziyade organlarının taranması ve her hangi bi sıkıntının olup olmadığını anlamak için yapılıyor. Diyelim ki doğumdan çıkınca müdahale edilebilecek bi durum varsa, önceden belli olması hem bebek sağlığı hemde annenin tedirgin olmaması için gerekli diye düşünüyorum.