minikbaby06 Hzl ayvayı çok yiyordum 1. Trimesterde ☺️ Şimdi evde yok yarın alıp deneyeceğim teşekkür ederim
Mucizemmmmmmm minikbaby06 ben gaviskon bide çok olursa sade maden suyu tuketiyorum, mesela bi arkadaş susam demiş ben simit bile iyemiyorum çok kötü yakıyo beni
minikbaby06 Mucizemmmmmmm soda bana da iyi geliyordu ama evde yok eşimde nöbette 😢 susam iyi geldi ama bana yaklaşık yarım saat önce yedim hafifletti gibi
Aysenur61 minikbaby06 soda bende biraz işe yaradı bı dene derim iyi geliyor yandıgında içtim rahatlattı hep
Aysenur61 minikbaby06 birde şekerli su dıyorlar ama hıc denemedım fayda etmesse onuda bı dene derim sana
minikbaby06 Minnosunannesiii iyi geldi canım midemin ağrısı geçti ki hemen uyumuşum akşam ☺️ Allah razı olsun