Merhaba güzel anneler 🌸 dün itibari ile 3. Trimestere girdik . Bebeğime kavuşacağım için çok heyecanlıyım . Ama bugün aşırı bi mide yanmam başladı yemek borum ve boğazım yanıyor gaviscon kullanıyorum ama geçirmiyor. Mide yanmasına kesin çözüm bulan var mı ? Sizde durumlar ne biraz sohbet edelim 😬