Demiralpmoms yani bende tecrübesizim ama araştırdığım kadarıyla bebekte yutak borusu kısa olduğu için yastık 1yıl kullanmamak gerekiyormuş her uyutmada birinde sağa doğru yatırdıysanız birinde sola doğru yatırmak gerekiyormuş aynı zamanda kafa şekli içinde gerekliymiş bunlar yastık da yatınca kafası düzleşirmiş yatağının altına birkaç cm lik bişey koyup kafa kısmını kaldırmak gerekiyormuş illa reflü yatağına gerek yokmuş yani tabi deneyimleneceğim öğreneceğim.