Borusesi daha önceki seferde bir çok ürünü almıştım. Ağız bezleri çok iyi değil biraz küçükler ve yıkanınca bicimleri kayıyor ama iş görüyor. Reflu yatağını şiddetle tavsiye ederim her bebeğin ihtiyacı. Alın, aldırın. Hastane çıkışlarını beğenmedim. Müslinler çok kaliteli değil, e bebekteki müslinleri kullandıktan sonra pek yüzüne bakmadım ama onlar da is görür. Baby nest aldim ama hiç kullanmadım bence olmazsa olmaz birşey değil. Bol bol zıbın alabilirsiniz gayet güzeller.