bimesele 20oz peki sancıları karşıladığımız oda doğumhanenin içerisinde mi? Eşleri alıyorlar mı? Sıcak suyla duş alma imkanı var mı sancı odalarında
20oz bimesele ben sezaryen yaptım ama gördüm kendi odanızda sancı çekiyosunuz koridorda yürüyüş yapanlar vardı banyo var odalarda
haydibakalim bimesele yeter hanım çok iyidir mediviada çok severim çok da ilgilidir giderseniz tavsiye olsun :)
bimesele haydibakalim şu an takipte olduğum bir doktor var mediviayla anlaşması var hastane şartlarını merak etmiştim yine de teşekkür ederim tavsiye için🥰
annesinin_kuzusuuu Senseye istanbulda doğum yapacağım eşimin görevi nedeniyle diyarbakırdayım doğum zamanı tayinciyiz henüz hastane tavsiyesinde bulunmadı
tuba_mom bimesele şükran hanımın muayene ücreti ne kadar? Bir de Doğum için ne kadar istiyor? Kusura bakmayın postunuza cevapla değil soruyla karşılık verdiğim için ☺️