bimesele etkilemek istemem doğum yapmadım esim bi ameliyat gecirmisti bize verdikleri oda dardı , acil durumlarda çok sık ziyaret ettiğim bir hastane pek beğenmiyorum düzensiz ve ilgisiz geliyor bana.
En son daha gelmeyeceğim dememin sebebi kadin doğum icinde ilk oraya baslamistim git gel iyice sogudum disarida sira bekliyorum iceri tanidik sokuyorlar araya hemen birde biz esimizi sokamiyoruz fakat tanidigi olan hastane calisani yaninda giriyor falan
Birde ilk gebeligim ve bazi problemler yasadim kimseye kulak asmak istemedim bu yuzden doktor ziyaretini sık yaptım ( kontrol suresinde degil ucreti dahilinde olmasi halinde bile ) tersler gibi konuşmuştu doktor hani bunuda mi bilmiyorsun gibi
dedigim gibi etkilemek istemiyorum herkesin enerjisi farklidir sadece postunu gorunce yazmak istedim 🙏🏻