Selinnusta denizz1009 boyunu hiç bilmiyorumda kilosu 710du bu haftalarda hiç takılmayın benim kilolı demişlerdi şimdi 38oldum 3 hafta geriden gidiyo 37de 2680di 😞
0114 denizz1009 biyunu sadece bi kere gorenebildim ilk zamanalrda doktorim cok hareketli ölçemiyorum diyor🤣 kilosu 750 gr di😊
denizz1009 Selinnusta kilosu 660 gr onda sorun yokta boy 27 cm biraz kısa geldi sanki. Doktorum haftasıyla uyumlu herşeyi dedi ama endişelendim yine de
Bebegmm denizz1009 Selinnusta ElifSencan123 selen8sefam Tgcomer 0114 Ftmanur53 mucize1112 Ballicut benimde 22+6 de gittgimde boy 28 kilo 542 gr di . Yalniz doktorumada sormuştum da benim surekli akintim oluyor boyle hafif beyaz gibi sulu akintim ic camasrim islak hep sizlerdede varmi hepimiz ayni haftalardayiz galiba sormak istedm cok taktim da kafaya bunu😔
Selinnusta denizz1009 hiç takmayın doğumunuza çok var daha şu anlık pek önemli değil işte dediğim gibi
denizz1009 Selinnusta çok sağolun cevabınız için. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi :)
mesit34 Selinnusta internete anne karnında bebek boy kilosu yazın o tabloya göre 1 hafta gerideymis 3 degil üzülmeyim benve 🙄
ArifeAhmet 24 haftalıkken 750 gramdı 28 haftalıkken 1.120 gramdı şuan 31 ama kac kilo olduğunu bilmiyorum ogrencem kontrolde😊
Selinnusta mesit34 yani en az 2850 olması gerekti bundan sonra az kilo alınıyor 3 kiloyu bulmayacak yani
Selinnusta mesit34 yok doktorun makinasına göre göbek çevresi 3hafta geri hatta 3 buçuk boyu uzun diye ortaladı ama bellide olmaz bence daha küçük olacak ultrasonlar yanlıs çıkartıyor genelde
mesit34 Selinnusta benim bildiğime göre bebekler 32.haftadan sonra cok hızlı kilo alır sasırdım 🙄 neyse dediginiz gibi ultrasonda yanılma payı cok saglıklı olsunlarda gerisi kendini toparlar :)
Selinnusta mesit34 benimki durmus işte sorun var ne yapsam almıyor azıcık alıyo tam dursa daha büyük sorun😞
Selinnusta mesit34 30la 34 arası 1 kilo aldı ben bile şaşırmıştım 😁 34 le 37 arası 180 graö aldı alamamıs hiç resmen cuma randevum var inşallah almıstır😞
ElifSencan123 Benimde 25+5 te 850 gram ve 34 cm dedi ama nasıl bilemiyorum..hatta bu akşam bende böyle bir post açtım boy ve kilo ama sağolsun tek bir kişi cevap vermişti 😕😕
denizz1009 ElifSencan123 gayet iyi canım boyu. Benimki de uzar inşallah bu ay. Süt fazla tüketmiyordum ben. Biraz dikkat edicem inşallah bu ay
ElifSencan123 Selinnusta Rabbim hepimizin saglicakla kucaklarimiza alabilmeyi nasip etsin inşallah hepimizin dört gözle onların yolunu bekliyoruz Allah'a emanetler..
ElifSencan123 denizz1009 uzar uzar canım dert etme kendine hafta haftayı tutmuyor ki gelişimleri önemli olan doğdukları zaman ben yoğurtta tüketiyorum şu ara