Bbtl34 Rotinda17 benim eşimde annesinin ismini koymak istiyo ona kalırsa ama ben istemiyorum bu tarz isimler çok hoş ve zarif geliyo kulağa☺️
edyr Biz de Berra’nın anlamını çok sevdik. Konulmasının uygun olmadığını öğrenince Serra’ya karar verdik. Anlamı hemen hemen aynı.
Mom080 Bbtl34 evet evlat üzerinde anne babanın hakkı var bunu unutmamak lazım umarım güzel isimler buluruz adıyla yaşar bütün yavrularımız ❤️
Eylul2107 plakayerli benimde pek hoşuma gtmiyor ama adım aysel kizimda asel olsun die düşünmüştük 😄 bebek dogacak daha ismimiz belli degil