Elif-yener1 eveettt ☺️ şükür kızım olucak. Haftaya da dörtlü test vermeye gidicez. Çok güzel birşeymis annelik. 4 boyutlu ultrason da goruyorum her gittiğimiz de.. yüzü tıpkı babası ☺️ birde poposu var yere göğe sigdiramiyor kuzum bir hareketler bir hareketler gülmekten öldürüyor bizi ☺️ bir hevesle bir sürü kıyafet aldım. Şimdi gazımı aldım son ayımı beklicem ☺️