MerveErginal Mzeynepp göğüs Kalkanın nasıl bir faydası oldu ben sadece gelen süt tutulması amaçlı takıyorum
MerveErginal Badeliya 16,6 çıktı ama daha kan tahlili çıkmadı sizin kaçtı kaçtan sonra tehlikeli oluyor
Badeliya MerveErginal 11.8 di küveze girmedik biz hep emzirdim geçirdim. 15 'in üstü ışın tedavisi oluyo bildiğim ama tekrar diyorum korkma her bebek tr oluyomus nerdeyse
Seydaalp MerveErginal ben de emziremedim ve bebeğim sarılık oldu sonra awentin göğüs ucunu aldım çok şükür emiyor şimdi🙏🏻
Yusufveannesi MerveErginal canımsın bugun tam 1 hafta oldu Doğum yapalım iki gün boyunca emzirmek işkençe gibi geliyordu göğsümün ucu hiç yoktu ememiyordu yavrum eczaneden göğüs ucu silikonu aldım ve şuan çok rahatım kesinlikle ondan al
MerveErginal Aden teşekkür ederim bebeğimiz şuan hastahanede çıksın ilk onu deneyeceğim inşallah sağ Salim
Eliftuba MerveErginal google da emzirme destek sistemi diyince direk görsellerde görünüyor.tabi bunun içinde göğüs ucu gerkli olur sanırım . Her halükarda göğüs ucu almanız gerekiyor yani 🤔
Yusufveannesi Elats61 ya ucu göğsünün ucu gibi işte ama gerçekten de kurtarıcım oldu yaa işkençe çekiyordum resmen
MerveErginal Elats61 pompa gibi olanı aldık biz ama ben paydasını göremedim onu tüttürürken daha süt birikiyor
MerveErginal Badeliya bizim kanda 23 çıktı 😢 ama yavaş yavaş düşüyor inşallah dua ediverin hayırlısıyla kızımı kucağıma alayım
MerveErginal Seydaalp benimde kanda 23 çıktı bakalım inşallah tez zamanda düşer hayırlısıyla kızıma kavuşurum 🙏