Tgckrds Annelik kutsaldır diyorlar ya, bu mesela anneye psikolojik olarak baskı yapıyor. Çevremde çok insanda gördüm. Bebeğinden yarım saat bile ayrılamıyorlardı. Ağlıyorlardı, yoruluyorlardı, eşleriyle kavga ediyorlardı ama mükemmel annelik uğruna kendilerinden vazgeçmişlerdi. Ben bu zihniyette bir anne değilim. Tabii ki onlara saygım var. Ama ben birey olarak kendim mutlu değilsem, ne bebeğimi mutlu edebilirim ne de eşimi. Kendime vakit ayırmalıyım. İşim bana iyi geliyorsa birkaç aylık bebeği anneme bırakıp işe gidebilmeliyim. Ki allah nasip ederse bebeğim 2 aylıkken işe başlamış olucam. Kim ne der diye düşünmeden, mükemmel olmaya çalışmadan kendimi mutlu edebilmeliyim ki ailem de huzurlu olsun. Şimdiye kadar evliliğimde de mükemmel olmaya çalışmadım kimseye özenmedim başkaları için değil mutluluğum için bir şeyler yaptım. Allah’a şükür hiçbir sorunum olmadı.