Merhaba kızlar, çevremde hep görüyorum çocuk doğduktan sonra kocasıyla uyumayı bırakıp bebekle uyumaya başlayanlar, kocamla artık arkadaş gibiyiz diyenler, bizden geçti artık biz ana-babayız diyenler. Bunu o kadar çok duydum ki sadece Türkiye değil bu arada yurtdışında da bebekten sonra hayatı değişen çok çift oluyor. Sizce ne yapmalı, ne yapmamalı? Çocuğu olup da kocasıyla ilişkisi aşkla devam eden var mı? İnsanlar zaten kötü giden evliliklerin suçunu bebeğe mi atıyorlar? Ünlülerde sizce çocuk olup da aşkı, sevgisi hala gözlerinde okunan var mı? Çevrenizde örnekler var mı? 😃 Tamamen merakımdan atıyorum bu gönderiyi.