[silindi] Eliy bu konudan ben de çok çekiyorum hiç uyumadığım kadar çok uyuyorum ve rahatsızlık duyuyorum hareketsizlikten 😓 valla bi an önce geçsin de şu bulantılar ilacı kullanmak zorunda kalmasam😪
aslica 8.ve 9.haftalarda yoğun şekilde benim de bulantım oldu 15.haftadayız halen ara ara oluyor.Prilam hemen kesiyor bulantıyı.Ama ne yaparsan yap yine de bulanır özellikle sabahları aç karnına.Hemen Beyaz leblebi ye.