Kızlar 1 Şubat günü 36. Haftamda doğum yaptım herşey çok normaldi aslında daha 10 günüm var diye düşünürken suyum geldi hemen doktorumu aradım ve hastaneye gittim sezeryanla dünyaya geldi minnoş oğullarım doğdukları ilk gün solunum sıkıntısı yaşadılar sonraki gün düzelmişti ama tedbir amaçlı 1 hafta küvezde kaldılar sonra eve getirdik nasıl bi mutluluk anlatamam 5 gündür uyumuyorum ama gram uykum yok onlar için herşeye değer 🥰