Zhlinn Tabiki iyi ki düzelir de hanımlar, bi mucizeye tanıklık ediyorsunuz,vücudunuz kolaymış yaşamıyor 😍 bukadar mükemmel bi olaydan sonra boşverin çatlakları, ben 48 kiloyla hamile kaldım şuan 63 kiloyum son ayıma girdim, bende de kırmızı mor gbi olmaya başladı,ben catlaklarımı oksuyorum bebeğimin izi diye😍 siz her halinizle güzelsiniz hiç takmayın bence, anne olmak ayrıcalık Rabbim isteyen herkese nasip etsın 🙏💕😍
Hlyfrz Zhlinn okadar guzel bakmissin ki olaya okurken duygulandim gercekten cok haklisin. Allah boyle bi guzelligin sonucunda bizim ayaklarimiza sermis cenneti biz hic oyonden dusunmuyoruz🤗
Sinemstf Kızlar benimde bu haftama kadar hiç yoktu çatlağım ne zaman 34. Haftaya geldim tam göbek deliğimin altı pampişiin 😀 biraz üstü o kısımda, duştan sonra çatlak kremini sürüyordum bi baktım aynada orda 3 tane küçük kırmızı çatlak moral 0 tabi.. ben şuan yurt dışımdayım bi krem kullanıyorum ama Türkiye de gratislerde varmış adını hemen yazıyorum size çok güzel bomba bi ürün inşallah fiyatı da iyidir burda 5-6$ civarı PALMER’s cocoa butter kremin adı inşaallah orda da ucuzdur da alırsınız...
SevDin Çatlaklar geçmez ama estetikle azda olsa düzeliyor paraya kıyarsanız azıcık kurtulma şansınız var ama tamamen geçmiyor 😔 ben sorun etmiyorum bebeğimin vücudumda bıraktığı en güzel izler olarak kalacak 😍