Btltlg kazıklanmaya niyetliseniz buyrun böyle gelin.
asla tavsiye etmiyorum.
Bol bol gülüyorlar herşeye gülüyorlar
Millet nasil memnun kalıyor onu da anlamiyorum.
Randevu alıyorsunuz bekle babam bekle
arıyorsunuz lütfederlerse telefonu açıyorlar
izin belgesi için bile kaç kere arayıp dürtmemiz gerekti ki gelsin.
Eğer sıkıntısız bi gebeyseniz zaten kime giderseniz gidin bir şekilde doğuruyorsunuz.
Güler klinikte yapılan tahliler gereksiz pahali. Beta hcg 100tl
muayene 350tl
genetik test verdim embriyo incelendi
verdikleri sonuçta 2farkli değer yazıyor.
Daha sonra bi profesöre gösterdim sonuçları ve bu tamamiyle saçmalık sadece sizden para kazanmak istemişler dedi.
naptıkları belli değil.
ha bana gülsün yeter diyorsanız gidin gülüyorlar bol keseden
heey çocuklar 🤜 🤛 (350tl)
Kan verelim ooh yoo 🤜 🤛 (100tl)