gulcins 38+5 oldum ve hiçbir gelişme Yok bebeğin kafası aşağıda ama kanalda değil Zaten 39 da yani Cuma günü Allah nasip ederse doğumum olacak çok heyecanlıyım❤️
MelikeOk Sabırsızlıktan ölücem artık 39+6 oldu hiçbir ses yok , kafası aşağıda, hareketleri yavaşladı ama gayet iyi özellikle gece başlıyor minik kuzum , yürüyüş yapıyorum ,her gün evi süpürüyorum , hurma yiyeyorum, bir daha tüm kıyafetlerini elde yıkayıp ütüledim can sıkıntıdan 😂 Ama bir tik bile yok..
Edatalha Bugün tam 38 olduk öğleden sonra da kontrolüm var gecen hafta 1,5 cm açılmam vardı bakalım şimdi nasıl artma fln var mı açılma da merak ediyorum
deletedmom26 39 olduk bizde de tık yok ne sancı ne açılma hiç bir şey yok böyle giderse bayramın ikinci günü suni sancı vericek doktor İnşaAllah suni sancıya gerek kalmadan kendi sancılarımla doğururum yavrumu hayırlısıyla 🤲
Ahugozlu Aslinda normal dogum olarak geldik Simfiye kadar. Pek Cok sey de yolunda. 37+3uz.iki gundur artik bugun karar verdik. Bebemiz Tup bebek oldugundan risk olanlari da dusuk oldugu icin Sezeryan a karar verdik. Pazartesi bebegimiz I kucagimiza alicaz insallah...