Canım bende arkadaşın gibiydim ergenliğe girdiğimden beri hep ya doğum kontrol hapı yada hormon kullandım. Tek artım belkide ben hep zayıftım kilo problemim hiç olmadı. Bu kadar doğum kontrol kullanım pcos olunca gebelik kolay kolay gerçekleşmez dedi doktorum bende hapı bıraktım en azından deneyelim diye. İlk aydan hamile kaldım ikizlerim olacak. Kilo varsa mutlaka versin ve stres kesinlikle yapmasın Allah ol dedikten sonra herşey oluyor.