Canim merhaba bende senelerdir pko hastasiyim kilo verdim ve glufor ilaci kullandim. Uzun surede dogum kontrol hapi kullanimini onermiyor doktorlar. Benimle birlikte bir arkadasimda pko tedavisi goruyordu bana doktorum dogum kontrol hapi vermedi arkadasim baska doktora gidiyordu o kullandi. İki sene sonunda hastaneye yatmak zorunda kaldi. Dogum.kontrol hapi uzun vadede damar tikanikligi pihtilahma vs sorunlari getiriyormus. Tek bir doktor ile kalmamasini tavsiye ederim. Ben kilo verip reglimi duzene soktuktan sonra tedaviyi sonlandirdik. Doktorum reglin duzenli oldugu surece korkma demisti. Senelerdir sukur duzenliydi.1,5 yillik evliyim korunmayoli biraktigim ayda hamile kaldim. Tavsiyem farkli doktor gorusudur. Birde stres uzuntu ve olumsuz dusunmemek simdiden gecmis olsun 😊