_Ftma_ benim 32. Haftada sancım ve ağrım vardı doktor 35i gördük mü daha korkma demişti. Şöyle ki 35ten sonra bir rahatsızlık olursa ilaç bile vermiyoruz Doğum gerçekleşse de sıkıntı olmuyor inşallah demişti. Tabi zamanında sağlıkla doğarlar inşallah ama yine de içiniz rahat olsun 35i görmüşsünüz😊