Arass__ Kızlar bugun peceteyle silinirken baya sarı sümüksü akıntım oldu 🤷🏻♀️👀 Enfeksiyonmu acaba bilemedim belirtilerimde hiş yok. Yanma vs.. Sizde durumlar nasıl akıntılarınız cogaldımı sizinde? Bel agrım en ufak iş yaprken zonkluyor tek sıkıntım o şuan
Bernanisa Arass__ bende de akıntı çoğaldı bebek döndüğü için baskı yapıyor normal dedi doktor. Benim de bugün biraz bel ağrım var.
Yunusemreninannesi Arass__ ben 37cinhaftadayim benimde akintim var canim gecen haftalarda agrim oluyodu ama simdi agrim kalmadi neden oldu anliyamadim
Arass__ Gulbahar3535 bende gecen idrar tahlili verdim temiz cıktı ama bugun baya koyu sarıydı akıntım korkuttu👀 Daha önce 33+5 de erkenden suyum gelmişti enfeksiyondan o yüzden diken üstündeyim hep
Arass__ Bernanisa Norml beyazmı sarıya dönükmü acaba. Benimki baya sümüksü geliyor dha önce böyle degildi
Okyanusymn Benımde gecen gün bir kere oldu sümüksü akıntım ama endişe edıcek bisey degıl dogum yaklastıgı için normal. Rabbım hayırlı dogumlar nasip etsın insalllah hepimize 😍
Arass__ _Ftma_ Ya icim rahatladı biraz ilk dogumum erken olunca korkuyorum herşeyden. Normalde baya beyaz gelirdi bugun böyle olunca korkuttu beni
Arass__ Cramel Sarı mı sizinkide? Tek bekledigim şu 2 hafta gecsin 37 yi dolduralım sonrası nolursa olsun 🥳
_Ftma_ Arass__ insallah vaktinde gelirler canim su 2 haftayida atlatsaydik o zaman erken dogum diye sayilmiyor bende 35 inci haftadayim🥰
Selinbam Arass__ bende 34+4 üm benmde alıntım çoğaldı mantar yada enfeksiyon yok yeni çıktım doktora ama akıntı arttı beyaz ve kokusuz olursa sıkıntı yokmuş yeşilimsi ve kötü kokulu olmamalı
medosegemira Arass__ bizde 35+6 olduk bnm cogaldı önceden su gibiydi akıntılarım suan beyaz da geliyo vajinamda agrı cok oluyo yürürken dönerken acı cekiyorum 🤦♀️
Arass__ medosegemira beyaz iyi canım normal olanı o. Benimde arada vajinada batma oluyor bebek baskı yapınca senin cok az kalmış MaşAllah 🧿 37 yi görmeyi bekliyorum sadece
Selinbam Arass__ benim çok hafif sarımsı bazen genellikle beyaz oluyo doktorunuza gittginzfe gösterin yada sorun içiniz rshat etsin
medosegemira Arass__ az kaldı cnm yarın kontrolüm var ameliyat için gün vercek bi de hazırlık yapcaz ddi kan falan alcak galiba anestezi için hayırlısı bakalım