Baobap 27+5 9 kilo aldım. Boyum 171, 55 ile hamile kaldım. 2.trimestr de çok aldım şimdi biraz yavaşladı. Totalde 15 e kadar sorun yok diyor diyetisyenim. Dışardanda karnım hariç hiç bi kilo belirtisi yok çok şükür.
Baobap mervedemirr ben hiç mutlu değilim çünkü çok korkuyorum kilodan. Çoğu gece rüyama giriyor hatta o durumdayım🤦♀️
Gizberkk cryingbaby Aynen çok doğru bende 27.haftadayım 9 kilo almışım. 5.aydan sonra bebek anneden besleniyormuş ilk 5 ay dikkat etseymişim böyle olmucaktı. Artık teselli eder gibi bebeğim sağlıkla gelsinde napayım diyip duruyorum 😁😁😁
Mervee26 tinymom hiç üzmek istemem sizi. Gebelik şekeri çıktığı için dikkat ediyorum ben 😊 sağlıkla gelsin inşallah hepsi 💕
tinymom Mervee26 amin inşallah 🤗 şu an çok kilolu durmuyorum ben sadece bundan sonraki süreçte de çok almaktan korkuyorum 😔
ironbaby archmom ay aslında benimki de öyle olsun isterdim, ben de 6 ayda 5 kilo aldım, göze çarpan abartı bir artış görmeyince bu ay tartmayı bile bıraktı doktorum😬 son üç aydan korkuyorum 🥺
Havva cryingbaby günde iki öğün yemek yiyorum iki de ara öğün yapıyorum 9dan sonra bişi yemiyorum canım tatlı tuzlu da yemiyorum nasıl alıyorum anlamadım bende😊 zaten ilk zamanlar çok çıkarıyordum yiyemiyordum. İnşallah almam çok