Serefim hepsi ütüleneceği için kısa programda 30 derecede yıkıycam. Bir de öneri olarak alabilirsiniz belki renk koruyucu mendiller var migrosta rossmanda satılıyor. Onlardan kullanırsanız eğer renk ayırmanızda gerekmez. Küçük küçük kıyafetler malum makina dolmuyor yazık. Hatta ben normal zamanda da uzun bir süre kıyafetleri bizle yıkanana kadar kullancam renk mendillerini. Ekstra masraf gibi gözüksede su ve elektrik tasarrufu olarak düşününce dana mantıklı gibi. Hepsi sağlıkla giysinler güzel cicilerini.