Serefim Kızlaaaarrrrr Bebişlerinizin kıyafetlerini kaç derecede yıkadınız bilgi verebilir misiniz ?❤️
Serrax Serefim 15 dakika 30 derecede yıkamayı düşünüyorum valla. Zaten virüs olsa da ölmüştür kaç aydır duruyor dolapta,onun dışında tozu da gider kısa programda. İlk yıkamada yıprandırmaya gerek yok
Serefim Dorukseren nev_hena Serrax Serrax sntn Gulcannnn dilaraky Seyma2861 Sedaylmzzz09 mrsbiyolog Cramel Minay threestar Duruaslan nev_hena acıkcası bende öyle yapmayı düşünüyorum yarım saat ve 30 derece dediğiniz gibi zaten aylardır dolapta duruyor.
Duruaslan Serrax 15 dk toz erimiyor bende 15 dk 30 derece de yıkamıştım tortu kalmıştı tekrar durulama yaptım
Seyma2861 Serefim canım zaten temizler bi su görsünler diye 30 derece 28dk lık programda yıkadım ütüledim herşeyini fazlasına gerek yok bence
mrsbiyolog Makinemin en kısa programında yıkadım ben. 30 derecede 15 dk. Maksat temiz olsun, üstündeki tozları gitsin.
mommy_bee 30 derece 30dk sıvı bebek deterjanı ile yıkayıp ekstra durulama yapmayı düşünüyorum. Tabiki sonra ütüleyecegim hepsini.