kalben_duam Tatliskoo bende 33 e girdim. Benimde öyle bazen hissetmeye çalışıyorum çok minik dokunuşlar oluyo bazende hareketli oluyo günü gününü tutmuyo
123alpseda Balusuuuu neden hastaneye yatışı kabul etmedin Eve gittin demek ki birşey var hemen yarin sabah doktora git ne olur ne olmaz evde neye yetiştin merak ettim 36 haftada karnında bebeği ölmüş bir anneden nasihat koşarak hastaneye git