Melek92 canim biz ilk cocuk dusundugumuzde, bende stress yapiyordum olmayinca uzuluyordum. Olmasi icinde herseyi yaptim fakat sonra 3 ay gectikten sonra artik istemiyorum dedim ve oldu cok cabasiz bir sekilde. O yuzden akisina ve oluruna birak, stress yapmamaya calis. Mutlaka olacaktir🥰❤️