deletedmom12 DidemYldrm cnm çok şaşırdm hep yazardın soru sorardın :) çok sevindim inşallah tez zamanda sağlkla alırsn kucagına bebişini spinal mi oldun
Nesringurkan Kac kilo dogdu bnimde riskim var 30haftalik olmam gerekiyo 28 haftalik gorunuyo bebegim Ben bir hafta onceki konturolde 1223g demisti 15 gunde 100 gr almis
Meliss DidemYldrm birkaç gündür göremeyince merak etmiştim hayırlı uğurlu olsun rabbim tez zamanda sagsalım kucağına almayı nasip etsin 😘😍
Yesimmm93 DidemYldrm Rabbim sağsalim kucağına almanı nasip etsin canım senin yazılarını falan görüyordum ama doğurcagını düşünmedim hiç erkenden neyse iyiymiş ya şükür 🙏 bu arada enfeksiyonu anlamişmıydın sen akıntı falanmıydı bizde tedbir alalım ona göre
DidemYldrm Yesimmm93 hiç bir şekilde anlamadım birden doğumum başladı ben bile hala şaşkınlığı üstünden atamıyorum tehlikem yoktu çünkü hayırlısı böyleymiş bebeğim iyi olsun yeter ki
Mervedumankaya DidemYldrm bizim sizinle neden aynı gidiyo her şeyimiz bende 30 5te hastaneye yattım doğumdan son anda kurtuldum çok şükür. Allah bian önce evine çıkar bebişiniz sağlıkla 🙏
Ayselcnt DidemYldrm çok şaşırdım.. 32. Haftada net ye girecektiN.. Sezeryan tarihi merak ediyordun.. neyse canım hayırlı uğurlu olsun.. herşeyde vardır bir hayır.. Rabbim size bağışlasın minnoşu.. kilosunu yazdın mı bilmiyorum.. kaç kilo doğdu..
aesma Hayırlı olsun 😊❤️ Sağlıkla çıkar küvezden inşallah canım çok geçmiş olsun 🙏🏻 Kaç kilo doğdu bebiş? aramızda fazla yoktu sizinle idrar yolu enfeksiyonu mu olmuştunuz
DidemYldrm aesma hem kanda hem idrar da çıktı kilosunda sıkıntı yok çok şükür haftasından öndeydi zaten
Kbrars10 DidemYldrm canımm çok şaşırdım allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah en kısa zamanda alırsın bebeğini kucagına inşallah 🙏🏻
Zeykem DidemYldrm ayy cok sasırdım dogum yaptınızmı paylastıgınız postları goruyordum saglıklıca cıkaın ınslalah hayırlınolsn
Edaaaaa DidemYldrm enfeksiyn kaptgni hic anlamadn mi weya belrtsi olmadi mi ki bnde korkuyrm o tur sylerden. Gozunaydn bu arada bzde sglikla kucagmza alirz ins
DidemYldrm NobleMom herşeyi hazırdı sanki içime doğmuş gibi herşeyini yıkayıp ütülemiştim zaten çantasını da hazırlamıştım 3 gün sonra oğlum doğdu