Merhaba, Hala çok ağrıyorsa dişçi araştırın. Hamilelikte 2.trimesterde yapıyorlar.
1200 Tl çok uçuk bir rakam zaten. Bu arada karanfili ve naneyi ağrıyan dişin üstünde bekletin ve ara sıra yenileyin çok iyi geliyor.
onun dışında bu kadar üzmeyin kendinizi, bazen acil durumlarda anne sağlığı için ilaç veriyorlar.
Bundan sonra doktora danışırsınız.