Kader63ismail demetakk onayi aldim doktorumdan ama disci bulamadim sanliurfada yasiyorum ne randevu alabiliyom nede ozele gidiliyo sadece kanal tedavisi icin 1200 istedi bunun bide dolgusu falan var yoksa 1200 bir kerelik olsa dusunmeden veririm pandemiden dolayi disciler bile zam yapmis durumu olmayan biri nasil bu kadar parayi verebilir helede bu donemde devlete gitsem oda bisey yapmaz sadece ceker
demetakk Kader63ismail merkezdemisiniz,ben bir araştırayım tanıdık dişhekimi varmı diye ,size dönüş yapayım
Dryalp Kader63ismail canım agrı kesici parol veriyorlar sadece o cok kuvvetlı keske içmeseydin benım yenge de hamıle dişi cok agrıyor birşey yapamıyor doktora gitmiş antibiyotik vermıs mecburen ama agrı kesıcı içmedi
Gigy Kader63ismail çok çok ağır bir ilaç normalde migrenim var doktorum dayan içme demişti hamile degilkne bile ,tek apranax keser ,hele ki hamilesiniz keşke doktorunuza danissaydiniz ,doğal yollar ile deneseydiniz geçmesini
Kader63ismail Gigy inan herseyi denedim akliniza ne geliyosa yaptim ama bir gram bile agri kesilmedi dun aksam ictim apranax i sabah kalktigimda agri falan kalmamisti sadece biraz sizliyo o kadar bebekte hareket ediyo cok sukur
demetakk Kader63ismail tamam ben söyledim Diş hastanesinde İbrahim aslan sizinle ilgilenecek ne zaman giderseniz ,dişhekimi mesut Çelik yönlendirdi dersiniz,geçmiş olsun
Eceee7 Kader63ismail kac haftaliksiniz ben hamile oldugumu bilmeden altıncı haftada içmiştim 1 hafta sonra öğrendim korkmuştum bir daha da parol disinda birsey almadım boyun fıtığı var şiddetli saç yoldurack şekilde bas ağrılarım.oluyr icmiyrm bebegimden önemli değil ölmem bu acıya dayanmaliym diyrm Aralık başından beri de çekiyrm kış bitene kadar her yıl boyle oluyor
Kader63ismail Eceee7 cok haklisin ama boyle oluncada 5 yasinda oglum var onunla ilgilenemiyorum iki derede kaliyorum boylede boyle devam ederse yarin gidip cektiricem baska care kalmadi
Eceee7 Kader63ismail bence de en iyisi cektirin maalesef bu süreçte herkes.firsatci oldu herseu o.kadar pahalandiki Allah herkesin yardımcısı olsun .
Mom0101 Kader63ismail korkmayın bi sey olmaz c grubu bi ilaç yani böyle durumlarda icilebilir. Grip oldugumda ben de bu tarz icmistim
fethiyeli48-48 Kader63ismail ne olursa olsun apranax içilmez minoset iç 2 tane parol iç . Apranax ne demek normal sağlam insanı öldürüyor apranax sonu ülkede yasak 🚫 acil doktorunuzu arayın ve doktora gidin