Neslihan1903 Ruveydakkk hemen tam teşekküllü bir hastaneye git acilinden giriş yap yatman lazım çünkü devlet hastanesine git perinatoloji bölümü olan
Neslihan1903 Ruveydakkk bence evde olmamalısın tansiyonunda çıkarsa işin içinden çıkamazsınız yaşadığım olaylar tam teşekküllü bir hasteneye gidin protein kaçağının ne olduğunu netten bir okuyun bence
Gizem957 Neslihan1903 netten okursa benim gbi temelli psikolojisi bozulur nolur iyi yönlendirin insanları zaten kötü durumdayız
Ruveydakkk İlaç verdi onu kulanıcam tansiyonumu kontrol ediyorum Şuan yarın erkenden giderim inşallah Allah razı olsun sağolun 😞
Neslihan1903 Gizem957 bu iyi bir durum değil kendim yaşadım biliyorum harekete geçmesi gerekiyor protein kaçağı gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği üçgeninde devam ediyor evet bazı insanlar yanlış yönlendirme yapıyor ama ben bilmediğim konuda yorum yapmam
Busra3509 Ruveydakkk Benim de başıma çok geldi 17 ve 19 haftada oldu enfeksiyon olduğu zaman idrarda kan oluyor
Busra3509 Ruveydakkk toz verdi şaşe 1 gece ictim enfeksiyon icin Bolca su icmek gerek enfeksiyon varken canım. İdrar da kan yapabilior enfeksiyon Mesela benim hala vae suan. İdrarımda kan
Nuray23 Korkma canim yarin tekrar git kendi doktoruna gotur sonuclarini o ne yapman gerektigini ne kullanman gerektigini soyler. Bende de bi kere protein cikmisti tansiyonun filan iyiyse korkma ilacini duzenli al geciyor. Allah bidaha gostermesin insallah
Nuray23 Gizem957 bende tansiyon skintisi yoktu o yuzden kullandigim antibiyotikle beraber proteinde kayboldu negatife donmustu. Sonra allaha sukur bidaha cikmadi. Ama idrar yolu enfeksiyonu az da olsa surekli var bende. 3 kere antibiyotik 1 kere sase toz bi kere de fitil kullandim. Bu sekilde idare ediyoruz bakalim
Ruveydakkk Neslihan1903 Ya giderim gitmek sorun değil enfeksiyondan kaynaklı protein dedi hiç bir şekilde müdahale etmiyorlar gebe olduğum için hafta sonu diye randevu aldım yarın gidicem artık
Gizem957 Neslihan1903 bende de tansiyon var ve çok korkuyorum ama normal idrar verdim negatif cıktı 24 saat değil dde normal
Neslihan1903 Ruveydakkk anlıyorum canım korkulacak bir şey yok sadece 24 saatlik idrar takibi gerekiyor birde tansiyonuna sahip çık sıkıntı olmaz enfeksiyon genelde hepimizde var idrar yolu ama