Selcukmerve birprensesvebirprensannesi aynen canım bende öyle düşünüyorum bebek göbüşü olsa sürekli aynı kalır biZde bir çıkıyor bir yok oluyor ama gaz şişkinlik çok oluyor rahatsız oluyorum
birprensesvebirprensannesi Selcukmerve Ya bu gaz sorunu hiç gitmeyen bir sorun gerçekten içimde filler tepisiyor gibi devamlı 🙈
Selcukmerve birprensesvebirprensannesi aynen bende de öyle canım nefes alamıyorum bazen zaten midemden rahatsızım gastirit var bende birde bebiş olunca ikiye katladı şişkinlik
Selcukmerve Elif5361 benim hiç göbeğim olmadığı için şimdi şişkinlik olunca bile tuhaf oluyorum baya😂daha alışamadım hamilelik sendromuna 🤣
HasretYildirim Selcukmerve o haftalarda benimde öyleydi canım şimdiden böyleyse 9.ayda yandım diyordum ama gaz şişkinliğiymiş sabahları iniyordu ilk hamileliğim benimde 16. Haftamdan itibaren belli etmeye başladı 18deyken böyleydik https://imgyukle.com/i/LYBnRP şimdi 20 haftalığız biraz daha büyüdük🌸🥰
Selcukmerve HasretYildirim HasretYildirim maşallah rabbim sağlıkla kuçağınıza almayı nasip etsin inşallah
Berfin2121 Selcukmerve benim çok fazla var oglumda 6 aylıktım bukadar yoktu 🙃 elbiselerim olmamaya başladı bile
Selcukmerve Elif5361 sağlıkla doğsun bebişlerimiz gider kilolar ben ilk kızımda hamileliğimde 5 kilo almıştım bunda bakalım kaç kilo alırım 10 haftalık olduk henüz almadım 😇
Elif5361 Selcukmerve aynen öyle canım öncelik sağlıklı olmaları ☺️İyi almışsın 5 kilo ☺️Ben ilk hamileliğim 15+2 yiz 2 kilo felan aldım 🤷🏻♀️İlk aylar almadım ama bu aralar iştahım açık dediğin gibi Doğumdan sonra veririz
Prensesannesi43 Selcukmerve 8 aylığa kadar hiçç göbeğim çıkmadı kimse halime olduğuna inanmıyordu. 9 . Cu aya girdim 3 kilo aldım ve hemen doğurdum. Toplam aldığım kilo 3 kilo😂