Deniz95 Selcukmerve 12. Haftaya kadar aşırı gaz problemi oldu bende sabah kalkıyordum düz akşam yatıyordu 5 aylık hamile göbeği gibiydi 😂 göbeğimin şekli 14 te değişmeye başladı 16 da bir anda büyüdü ☺️
miraninannesi1 Selcukmerve https://hizliresim.com/xHxNiJ 15 haftalikken böyleydi tabi ben doğumdan 6 ay sonra hamile kaldığım için Sezaryen göbeğim de var
Selcukmerve Deniz95 benimde şuan yaşadığım aynı sizinki gibi bir bakıyorum karnım şiş akşam alıyor karnım sırtıma yapışacak moddan moda geçiyor😂🤣🤪
Selcukmerve miraninannesi1 benim ilk doğumum normal sıfır göbekti dogumdan sonra ama 2. Gebeliğimde çok fazla gaz şişkinliğim oluyor 😇
birprensesvebirprensannesi Selcukmerve 10 haftalık gebelikte genelde gaz şişkinliği oluyor benim ilk gebeligimde 18 19 dan sonra belli olmaya başlamıştı hafiften. İkinci gebeligimde 13 14 den sonra 🙏
Selcukmerve birprensesvebirprensannesi gaz şişkinlik bende de çok oluyor bazen karnım taş gibi oluyor kasılıyor gazdan
HasretYildirim Selcukmerve o haftalarda benimde öyleydi canım şimdiden böyleyse 9.ayda yandım diyordum ama gaz şişkinliğiymiş sabahları iniyordu ilk hamileliğim benimde 16. Haftamdan itibaren belli etmeye başladı 18deyken böyleydik https://imgyukle.com/i/LYBnRP şimdi 20 haftalığız biraz daha büyüdük🌸🥰
birprensesvebirprensannesi Selcukmerve Evet canım ilk gebeligin değilse eğer 13 14 den sonra çıkmaya başlıyor daha öncesi hem adet olmadığımızdan hemde gaz şişkinliği oluyor genelde 🤷
Selcukmerve birprensesvebirprensannesi ikinci gebeliğim canım gaz sorunum geçerse bebek göbüşü mü ney ozmn tam anlayacam😉😉
Aknhlal59 Aleyyy123 34ten itibaren çıktı benimde iyi ki geç çıktı zorlanıyorsun çünkü 😂 o haftalarda üzülüyordum belli değil diye tabi ama 😊
BegumIscanTunc Selcukmerve 16+4 haftayiz hala doğru düzgün çıkmadı yani hamile miyim değil miyim belli değil 😅😅
Selcukmerve Elif5361 benimde gaz şişkinliğim inince göbekde gidiyor sabah oluyor şişiyor aradan birkaç saat geçiyor göbek filan yok 😂😂🤣
birprensesvebirprensannesi Selcukmerve Bebiş gobusu değildir diye düşünüyorum 2 3 haftaya anca çıkar ama 🙈
Selcukmerve birprensesvebirprensannesi aynen canım bende öyle düşünüyorum bebek göbüşü olsa sürekli aynı kalır biZde bir çıkıyor bir yok oluyor ama gaz şişkinlik çok oluyor rahatsız oluyorum
momsboys Selcukmerve 21 haftalıgım minik hala baya gece yatmaya yakın inanılmaz top koymusum gibi karnıma sabah kalkıyorum basket topu sanki tenis topuna dönmüş minicik oluyor cok komik😅🤷♀️