Nurgullmom Özelde de devlette de ilgili bi doktor bulamadım samsunda sormadan anlatan güzel ilgilenen doktor varmı yani doktorundan memnun olan
bebisini-bekliyor Nurgullmom bende medicana Bülent sürücü ye gidiyorum memnunum ablam da 2 dogumunu ona yapmıstı ayrı 2 arkadaşımız da
kubr_pak Nurgullmom Ben Çarşamba da yaşıyorum, Mehmet Ali Uslu’yu gidiyorum, özel kliniğine her gittiğimde detaylı ultrason ile renkli şekilde bebeğimi gösteriyor, çok ilgili ben sormadan herşeyi tek tek anlatıyor ve güler yüzlü, tavsiye ederim 😊
Nurgullmom Sermec27 ilk önce ona gittim 3 defa hiç memnun kalmadım hatta hastaneye şikayette bulundum yaa kadın bana hiç ilgili davranmadi korona nedeniyle sekreteri kapıda bekliyodu hemen cıksın diye kapıyı açıyo soru sorduğumda cevaplamadı. Nasil beslenmem gerekiyo dedigimde bile diyetiysen söyleyebilir bunu dedi kadin bana sinir geldi yanii. Hicbir bilgi vermedii
Sermec27 Nurgullmom bilmem benimle cok ilgili cok espri yapar benim kayıplarım oldugu için her kontrolde sakinleştirir bebeği uzun uzun anlatır her kontrolde ne zaman soru sorsam sosyal medyadan cevaplar kapıda güler yüzle karşılar asistanı herseyi ayrıntısıyla da anlatır ben lale hanımdan cok memnunum 20+2 olduk gayet ilgili şaşırdım
Bseda Nurgullmom canım bu biraz göreceli bi durum sanki bende seçiciyim medical parka gidiyorum Merve hanım ama oturduğun yerde önemli bence evine uzak olmamalı
Nurgullmom Sermec27 Daha öncedende geçmişiniz varsa demekki o yuzden benimle hic ilgilenmedi sanırim ters gününe rast geldim
Nurgullmom Berna5 Ilgisi güler yüzü nasıl ben sormadan anlatsın istiyorum ya ilk gebeliğim çoğu şeyi bilmiyorum ağrim sızım olunca internetten arastıriyorumda öğreniyorum hep
Nurgullmom Bseda Ben çarşambadayım biraz uzak kalıyo ama merve hanımı bi kaç kişiden daha duymuştum. Doğum ucretleri ne kadar bilginiz varmı
Sermec27 Nurgullmom ilk bebeğime hamile kalmadan önce bir iki kez gitmiştim hamile kaldım sadece kese için gitmiştim 7 haftalıkken kalbı durdu 11 ay önce de oğlumu kaybettim ama o da doktorum özge piri mantar dı dogumum da onda oldu 3. Gebelik için de gidemedim özge hanıma lale hanımda başladım ilk günden beri ilgili
Berna5 Nurgullmom Güler yüzlü biri çok sakin kibar insanı rahatlatıyor çok, sorulara hep tatmin edici açıklayıcı cevaplar veriyor bebekte gördüğü herşeyi anlatıyor güzelce , benimde ilk hamileliğim bundan önceki bebeğimi 5. Haftada kaybetmiştim o yüzden çok heyecanlıyım açıkçası
Sule00 Nurgullmom canım bende çarşambadan gidiyorum özele BAH halil ibrahim dinler ikinci doğumum olcak onda inşallah çok memnumum
EbruMeva ozlemzkn bende ilk doğumum da nagihan hanıma gitmiştim herseyi iyi güzel ama normal doğum düşünüyorsanız nagihan hanımla baya zor türlü bahanelerle sezaryene alıyor çünkü 😊
Nurgullmom Sermec27 Anladiim bakalm laleyi denedim ama olmadi digerlerinde sıra insallah doguma kadar bi doktor secerim 🥴
Nurgullmom EbruMeva Sanırım özeldeki doktorlar çoğunlukla öyle 🙄☺ ben şuan doktor bulana kadar devlete gidiyorum ama özel istiyorum dogumumu yaa
EbruMeva Nurgullmom evet çok zor gerçekten normal doğum yapan bir doktor bulmak.bende şuan için devlete gidiyorum ama ondan hiç mi hiç memnun değilim en kısa zamanda özele gidicem insallah
Nurgullmom EbruMeva Bende devletteki doktoruma ısındım en çok bu doktor işi şans işi galiba samsunun neresindesiniiz