Bende 5.5 haftalikken gittigimde rahimde kalinlasma görmüştü doktorum kese bile tam olusamisti simdi 12+2 haftaligiz insallah sende saglikla ilerlersin canim daha cok erken telas yapip kendine stres yapma Rabbim riziklarini verdiyse bir türlü dunyaya gelcekler kalp atisinida 7+5 de duydum hem keseyi hem bebegi hem kalp atisi hepsini ayni anda görmüştüm