
Kızlar merhabalar bugün betam 2668 çıktı tam 5 hafta oldum. kese için gittim vajinadan bu şekilde gördük.
Rahim kalınlığı ile kese uyumlu dedi doktor ama şekli hakkında bir şey demedi.
İlk gebeliğim de kürtaj oldum onda kesem yusyuvarlakti bunun biraz şekli değişik sanki sizce ☹️🙄