Hllpmk aslında 3. Gün eve geldiğimde gayet iyiydim ayakta geziyodum Ufak tefek işleri yapyodum ama ağrılarım oluyodu arada. yataktan kalkarken üstelik her zaman ağrı oluyodu. Bu ağrı 40ima kadar sürdü. Annem yanımda 1 hafta kaldı ondan sonra tamamen kendi işlerimi kendim yaptım o yüzden 1 haftaya desem en doğrusu olur. Ablam da sezeryan oldu ablam 2. Günde hiç birşeyi yokmuş gibiydi.