Arzucabaracar folik.asitten kaynaklı olmuyor bulantı.mesela kahvalt i hazırlıyordum kokusu geliyor ya bulantim oluyor.sonra odaya geçiyorum dinleniyorum bulantim.geciyor.
Bu bunye den bünyeye devşirir kimisi çok bulantı olur kimisi az bulantı. Ama folik asit ten kaynaklı bi rahatsız lik henüz duymadım belkide siz karıştırıyor olabilirsiniz yada mideniz hassastır.cok bulantınız varsa belki bi kiziniz olabilir.hep kız bebek için böyle söyler ler.