Bende kullanıyorum şuan 21+2yiz. Ama ilk aylarımda mide bulantım olduğu için hergün içemiyordum 🤮 doktoruma 2,3 günde bir içiyorum dediğimde önemli değil içemediğin zaman meyveni Kuruyemişini balığını yersin demişti. Mide bulantısı olunca ilaç içmek eziyet oluyor çünkü 😓 şuan neyseki geçti çok şükür