Pelintkn Çok iyi bir ebeveyn olacaksınz yoksa neden endişelenesiz ki öyle düşünün,onun için daha şimdiden kaygılanmanız o kadar normal ki.Çok fazla düşünmemeye çalışın çünkü hepimiz aynı endişeleri taşıyoruz,su akacak yolunu bulacak her şeyi bebişlerle tecrübe edip öğreneceğiz.Hep şunu söyleyin kendinize ‘en kötü ne olabilir ki’ ? 😊Emin olun her şey çok güzel olacak kaygılanmayın çok düşünmeyin bilmiyoruz hiç birimiz neler yaşayacağımızı göreceğiz hep birlikte,yalnız değilsinz .Kim bilir nelerin üstesinden gelmişsinzdir bunu da aşacaksınz inanın kendinize 🌸