karabc Aa çok geçmiş olsun canım o zaman inşallah dayanırsın 36 a kadar 😳 benimde dün suyum gibi bişey geldi gece doktoru aradım bebek hareketinde bişey yoksa yarın sabah gel dedi bebeğim tamamen aşagı inmiş gibi midemde hiç bişey hissetmiyorum birazdan gidicem hastaneye eger gelirse durdurucaz dogumu dedi bakalım ☹️