[silindi] hayır hiç öyle bir şey yaşamadık gerçi bir süredir gidemiyoruz ama bir kaç haftaya yine gideriz eşimde ben de çok seviyoruz atış yapmayı valla etkilendiğini de sanmıyorum hiç kötü bir durum yaşamadım aksine benim kızım ben mutlu olunca oda oluyor vuruyor yerinde durmuyor doktorlar bile gülüyor bazen çok hareketli çok güzel pozlar da veriyor babası da ben de istiyoruz astsubay olsun inşallah öyle olur 🥰❤️