Pnrss06 [silindi] bende meslek icabı atış yapıyorum o sesten her seferinde korkarım,yani demem oki dış seslere karşı bebekler aşırı duyarlı korkabilir yinede dr danısın
Kimkibu [silindi] doktorumun youtube de videosu vardı orda görmüştüm.. kulakları duyma yetisi gelişme aşamasında olduğundan yüksek gürültüden uzak durun özellikle iş makinesi sesi vs gibi yüksek sesler bebeğin kulak gelişimini olumsuz etkiliyormuş..
[silindi] Morphi doğru doğru da doktora sormadım aklıma gelmemişti bi sakıncası var mıdır diye merak ettim 🥰
Hemsireanne1 Morphi ileri haftalarda bebekler aşırı sese tepki veriyor duyuyorlar hareketleniyorlar bazen hareketsizleşiyorlar korkar bencede
Nurunannesiii12 [silindi] susturucu kullanmak yasak degilse onu kullan istersen.aslinda sen daha iyi bilirsin
[silindi] Hemsireanne1 daha hareket hissetmedim 14+3 haftalığım 15 diyelim. Bunun bi sakıncası varmıdır acaba çocuk için
[silindi] Pnrss06 evet doğru söylüyorsunuz biz ne kadar korkmasakta o korkar mı yada kulağında bir sorun olur mu diye korktum bizim bile kulağımız etkileniyor bende fazla pimpirikliyim galiba 😊
Minikkus01 Canim bildiğim kadarıyla 7 ay senin bile yüksek sesle konusman yasakken silah sesi hem sana hem bebegini etkiliyebilir doktoruna danis
Pnrss06 [silindi] ben ilk haftalarda bilmeden attım.Ama onun sesi herzaman beni ürkütüyo alışamadım hala